Když se život hroutí, dívej se vzhůru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 173 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Když se život hroutí, dívej se vzhůru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Když se život hroutí, dívej se vzhůru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
190 Kč
Není skladem

Když se život hroutí, dívej se vzhůru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem

Krátký popis
Existuje důvod pro bolest a utrpení? Proč se dobrým lidem stávají zlé věci? Kde je Bůh, když se nám hroutí život? Záleží mu na nás? Dokáže dát věci do pořádku? Opravdu nás má rád? V nejistém světě potřebujeme vědět, že Bůh má věci dál pod kontrolou, že mu na nás záleží, a dokonce spolu s námi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Když se život hroutí, dívej se vzhůru je 193 Kč

Výběr knih autora Wiersbe Warren W.

Zobrazit všechny knihy autora Wiersbe Warren W.
Výběr knih vydavatele Didasko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Didasko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.