Když tady byl Haru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 317 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Když tady byl Haru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Když tady byl Haru koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Když tady byl Haru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Když tady byl Haru koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po smrti nejlepšího kamaráda si Erik Ly v hlavě vytváří imaginární scénáře, které mu pomáhají vyrovnat se se smutkem. Vtom se ale jeden z nich uskuteční – do jeho života se vrátí kluk, kterého loni v létě potkal v Japonsku. Haru Tanaka zkrátka zničehonic nakráčí do kavárny a posadí se vedle něj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Když tady byl Haru je 343 Kč

Výběr knih autora Dustin Thao

Zobrazit všechny knihy autora Dustin Thao
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.