Ke kněžství ženy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ke kněžství ženy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ke kněžství ženy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ke kněžství ženy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ke kněžství ženy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

Krátký popis
Otevřít diskusi o roli a místě ženy v katolické církvi, zvlášť vedenou touhou po kněžství, vyžadovalo v 80. letech 20. století velikou osobní odvahu. Budoucí docentka teologie a výrazná postava české církve Mireia Ryšková nalezla partnera k dialogu ve faráři, teologovi a bývalém politickém…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ke kněžství ženy je 130 Kč

Výběr knih autorů Mireia Ryšková , Lucie Šmídová

Zobrazit všechny knihy autora Mireia Ryšková, Lucie Šmídová
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.