Keď dospievajúci potrebuje nielen psychológa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 424 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Keď dospievajúci potrebuje nielen psychológa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Keď dospievajúci potrebuje nielen psychológa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď dospievajúci potrebuje nielen psychológa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
405 Kč
Není skladem

Keď dospievajúci potrebuje nielen psychológa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
468 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď dospievajúci potrebuje nielen psychológa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
486 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď dospievajúci potrebuje nielen psychológa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
462 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikácia sa venuje adolescentom v starostlivosti poradenských alebo školských psychológov. Autori v nej spracovávajú kvantitatívne aj kvalitatívne údaje získané od dospievajúcich, ich rodičov a psychologičiek, zbierané v období končiacej pandémie Covidu. Pri jej koncipovaní vychádzajú z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Keď dospievajúci potrebuje nielen psychológa je 447 Kč

Výběr knih vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.