Kid's Box Level 2 - Activity Book with Online Resources British English

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kid's Box Level 2 - Activity Book with Online Resources British English koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Kid's Box Level 2 - Activity Book with Online Resources British English koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kid's Box Level 2 - Activity Book with Online Resources British English koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Není skladem

Krátký popis
An update of the well-loved course for young learners - now fully in line with the revised Cambridge English: Young Learners tests. The fun course for seriously good results! This seven-level course delights children and inspires teachers with its bright ideas. Perfect for general use Kid's Box…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kid's Box Level 2 - Activity Book with Online Resources British English je 243 Kč

Výběr knih autorů Caroline Nixon , Michael Tomlinson

Zobrazit všechny knihy autora Caroline Nixon, Michael Tomlinson
Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.