Kitamarská trilogie - Kniha druhá: Ostří snu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 397 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kitamarská trilogie - Kniha druhá: Ostří snu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kitamarská trilogie - Kniha druhá: Ostří snu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kitamarská trilogie - Kniha druhá: Ostří snu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kitamarská trilogie - Kniha druhá: Ostří snu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
398 Kč
Není skladem

Kitamarská trilogie - Kniha druhá: Ostří snu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Kitamarská trilogie - Kniha druhá: Ostří snu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kitamar je středisko obchodu a bohatství, prastaré město s dlouhou, krvavou minulostí, v němž se odehrávají životy a přetrvávají příběhy nesčetných tisíců lidí. Toto je ten Garretův. Garret Levý je dědicem jedné z nejvýznačnějších kitamarských kupeckých rodin. Dráha jeho života byla stanovena…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kitamarská trilogie - Kniha druhá: Ostří snu je 426 Kč

Výběr knih autora Daniel Abraham

Zobrazit všechny knihy autora Daniel Abraham
Výběr knih vydavatele LASER

Zobrazit všechny knihy vydavatele LASER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.