Klamný úsvit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Klamný úsvit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Klamný úsvit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
426 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Začítať sa do Klamného úsvitu znamená ponoriť sa do doby eticko-morálnych a teologických paradoxov. Doktor teológie Július Cibulka sa pridal k obrodnému hnutiu v cirkvi v rokoch 1968-1969. A čo prežil od „úsvitu slnka“ až po jeho „západ“ v cirkvi, to pre nás zaznamenal. S konkrétnymi menami,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Klamný úsvit je 372 Kč

Výběr knih vydavatele Tranoscius

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tranoscius
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.