Klub Klikařů 1 - Boj o Krkavec

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Klub Klikařů 1 - Boj o Krkavec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Klub Klikařů 1 - Boj o Krkavec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klub Klikařů 1 - Boj o Krkavec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klub Klikařů 1 - Boj o Krkavec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Není skladem

Klub Klikařů 1 - Boj o Krkavec koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klub Klikařů 1 - Boj o Krkavec koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klub Klikařů 1 - Boj o Krkavec koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klub Klikařů 1 - Boj o Krkavec koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klub Klikařů 1 - Boj o Krkavec koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dobrodružný příběh party kamarádů nejen pro fanoušky foglarovekKrkavec – na první pohled obyčejný kopec se starou rozhlednou a televizní věží kousek za Plzní. Kdysi býval oblíbeným cílem výletů, ale teď tam nikdo nesmí. Přesto není opuštěný. Z Krkavce často sjíždí tajemný bílý mercedes s muži,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Klub Klikařů 1 - Boj o Krkavec je 238 Kč

Výběr knih autora Vít Martin Matějka

Zobrazit všechny knihy autora Vít Martin Matějka
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.