Kluk napravo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kluk napravo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kluk napravo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kluk napravo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kluk napravo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Není skladem

Kluk napravo koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
První zásah – máma mě pojmenovala Theodore po svém oblíbeném čipmankovi. To nebylo fér, mami. Většinu svého života slyším na jméno Teddy, protože Theo mi nikdy moc nevyšlo. Tady ale ne. Ne na univerzitě. Na místě, kde se může stát cokoli a kde se mi podařilo opět začít od prvních dojmů. Je tu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kluk napravo je 316 Kč

Výběr knih autora Stewart Kate

Zobrazit všechny knihy autora Stewart Kate
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.