Knihkupectví s vůní koláčků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Knihkupectví s vůní koláčků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihkupectví s vůní koláčků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihkupectví s vůní koláčků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihkupectví s vůní koláčků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihkupectví s vůní koláčků koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prosluněné letní dny v přímořském městečku Dream Harbor plynou stejně pokojně jako Hazelin život. Zanedlouho jí bude třicet a už od střední pracuje v útulném knihkupectví proslulém nejenom knihami, ale také lahodnými skořicovými koláčky. Poklidný život se jí však obrátí vzhůru nohama, když v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Knihkupectví s vůní koláčků je 324 Kč

Výběr knih autora Laurie Gilmore

Zobrazit všechny knihy autora Laurie Gilmore
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.