Marketingový management

Našli jsme celkem 35 knih spadajících do kategorie marketingový management, které lze zakoupit na e-shopech a dokázali jsme je automaticky zařadit do kategorií. V databázi máme knih na toto téma ale více, stačí do vyhledávání napsat, co přesně hledáte...
Kniha Nápady na ubrousku

Nápady na ubrousku

Dan Roam

Cena od 142 Kč

Kniha Začněte s proč - [E-kniha]

Začněte s proč - [E-kniha]

Simon Sinek

Cena od 189 Kč

Kniha Management

Management

Jaromír Veber

Cena od 867 Kč

Kniha Projektový management

Projektový management

Jan Doležal, kolektiv

Cena od 377 Kč

Kniha Operační výzkum

Operační výzkum

Petr Fiala, kolektiv

Cena od 254 Kč

Kniha Kapesní příručka Six Sigma

Kapesní příručka Six Sigma

Ivan Miller

Cena od 247 Kč

Kniha Jak vítězit nad riziky

Jak vítězit nad riziky

Jiří Kruliš

Cena od 795 Kč

Kniha Ninja inovace

Ninja inovace

Gary Shapiro

Cena od 218 Kč

Kniha Jak prolomit ledy

Jak prolomit ledy

Tom „Big Al“ Schreiter

Cena od 137 Kč

Kniha Praktický Money Management

Praktický Money Management

Radek Janáč

Cena od 375 Kč

Kniha Spotřebitelé a marketing

Spotřebitelé a marketing

Jan Koudelka

Cena od 553 Kč


V této naprosto originální, fantasmagorické knize sleduje Edward Carey životní kroky Marie Grosholtzové, maličké Švýcarky, která se dostala do revoluční Paříže a nakonec se proměnila v legendární Madame Tussaud. Tento barvitý příběh o revoluci, paměti, ztrátě a lásce vás zavede do tří zemí, setkáte se se ztracenými dětmi, ztracenými rodiči, opičími duchy, krejčovskými pannami, králem, princeznami i doktory a s mužem, který prochodil celou Paříž. Budete se smát, plakat i kulit oči překvapením.

„Carey na každém kroku zvyšuje laťku.“ Jeff Vandermeer

„Jeden z nejkurióznějších spisovatelů, jakými se tato země může honosit. V jeho díle lze nalézt ozvuky dalších výstředníků, od Angely Carterové po Russella Hobana, ale on je svou ujetostí ještě překonává.“

Observer