Paleček

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 116 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Paleček koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paleček koupíte na Albatros
Albatros
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paleček koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paleček koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paleček koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Paleček koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Není skladem

Paleček koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Paleček koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pohádka přebásněná Františkem Hrubínem, klasikem české poezie, je doprovázena půvabnými obrázky Heleny Zmatlíkové. Hezké vyprávění je o chlapečkovi, který byl tak malinký, že se koupal v náprstku, spal v ořechové skořápce a snídal tři máčky. Zkrátka byl to Paleček!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Paleček je 129 Kč

Výběr knih autora František Hrubín

Zobrazit všechny knihy autora František Hrubín
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.