Kočičí klub: Koťata

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kočičí klub: Koťata koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mačiatku sú veľmi milé, ale musia sa toho o svete ešte veľa naučiť. Mačiatko sa môže spriateliť s dospelou mačkou, ktorá sa o neho postará, ukáže mu čo a ako, podelí sa s ním o jedlo. Toto rozšírenie pridáva do hry 18 kariet mačiatok a 3 nové zatúlané mačky. Jedna z nich je v skutočnosti pes,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kočičí klub: Koťata je 164 Kč

Výběr knih vydavatele Mindok

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mindok
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.