Kočka, která milovala pomeranče

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 146 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kočka, která milovala pomeranče koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kočka, která milovala pomeranče koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kočka, která milovala pomeranče koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kočka, která milovala pomeranče koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
155 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak zachrání obryně Miriam děti z hluboké skalní jámy? Proč si netopýr Tim nemůže hrát na dětském hřišti s ostatními zvířátky? Jak si poradí víla snů s dětmi, které nechtějí večer usnout? Proč má kočka ráda pomeranče?Viktoria Soltis-Doan ve svých krátkých ale poutavých pohádkách předává své…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kočka, která milovala pomeranče je 160 Kč

Výběr knih autora Viktoria Soltis-Doan

Zobrazit všechny knihy autora Viktoria Soltis-Doan
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.