Komplet 9 her z let 1959-1964

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Komplet 9 her z let 1959-1964 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 500 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Komplet 9 her z let 1959-1964 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 762 Kč
Není skladem

Komplet 9 her z let 1959-1964 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 042 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedinečný komplet nahrávek devíti her divadla Semafor, které v této ucelené podobě vycházejí zcela poprvé. Souborné vydání devíti her z prvního období divadla Semafor, jehož autory jsou Jiří Suchý a Jiří Šlitr. Hry tvoří základ vrcholného období slávy divadla, které zásadně ovlivnilo kulturní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Komplet 9 her z let 1959-1964 je 1 768 Kč

Výběr knih autora Semafor

Zobrazit všechny knihy autora Semafor
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.