Konfliktní regiony světa – Evropa. učebnice pro střední a vysoké školy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 180 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Konfliktní regiony světa – Evropa. učebnice pro střední a vysoké školy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konfliktní regiony světa – Evropa. učebnice pro střední a vysoké školy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
164 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace nejen mapuje aktuální ozbrojené konflikty či jiné geografické a politické problémy v Evropě (tj. „horké lokality“ v Severním Irsku, Skotsku, Španělsku, bývalé Jugoslávii a Rusku), ale také je vysvětluje na základě historických souvislostí.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Konfliktní regiony světa – Evropa. učebnice pro střední a vysoké školy je 172 Kč

Výběr knih vydavatele NČGS

Zobrazit všechny knihy vydavatele NČGS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.