Kontradikce 1-2024 - Marxismus a psychoanalýza

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kontradikce 1-2024 - Marxismus a psychoanalýza koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kontradikce 1-2024 - Marxismus a psychoanalýza koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Setkávání Marxovy a Freudovy nauky, jakkoliv se mohlo zdát zprvu nepravděpodobným, posunulo kritické myšlení o společnosti v průběhu 20. století na nové teoretické i praktické trajektorie. Často se ale již zapomíná, že jeho prvotním dějištěm byl prostor střední Evropy. Spíše než ale hladkou…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Jiří Růžička , Šimon Svěrák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Růžička, Šimon Svěrák
Výběr knih vydavatele Filosofia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Filosofia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.