Koruna z temnoty (2. diel)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 307 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Koruna z temnoty (2. diel) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Koruna z temnoty (2. diel) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Koruna z temnoty (2. diel), Autoři : Sarah J. Maas, Rok vydání : 2015, Název v originále : Koruna z temnoty

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Koruna z temnoty (2. diel) je 322 Kč

Výběr knih autorů Sarah J. Maas , Rok vydání : 2015

Zobrazit všechny knihy autora Sarah J. Maas, Rok vydání : 2015
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.