Kostarika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 455 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kostarika koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kostarika koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
466 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kostarika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
518 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kostarika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
525 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kostarika koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
580 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nejnavštěvovanější destinace Střední Ameriky je díky své dlouhé demokratické tradici oázou politické stability.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kostarika je 508 Kč

Výběr knih autorů Meghji Shafik , Stephen Keeling

Zobrazit všechny knihy autora Meghji Shafik, Stephen Keeling
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.