Kouzelnický svět J. K. Rowlingové: Filmová magie 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 380 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kouzelnický svět J. K. Rowlingové: Filmová magie 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kouzelnický svět J. K. Rowlingové: Filmová magie 2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kouzelnický svět J. K. Rowlingové: Filmová magie 2 koupíte na Albatros
Albatros
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kouzelnický svět J. K. Rowlingové: Filmová magie 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kouzelnický svět J. K. Rowlingové: Filmová magie 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Není skladem

Kouzelnický svět J. K. Rowlingové: Filmová magie 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poznejte velkolepá stvoření a fantastická zvířata z kouzelnického světa J. K. Rowlingové.Stránky této knihy obsahují podrobné profily zvířat, nádherné ilustrace a poutavé informace o tom, jak vznikal film Fantastická zvířata a kde je najít i všech osm filmů o Harrym Potterovi, a fanouškům…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kouzelnický svět J. K. Rowlingové: Filmová magie 2 je 407 Kč

Výběr knih autora Jody Revenson

Zobrazit všechny knihy autora Jody Revenson
Výběr knih vydavatele Albatros Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.