Dopravní prostředky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dopravní prostředky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopravní prostředky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dopravní prostředky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopravní prostředky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopravní prostředky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopravní prostředky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopravní prostředky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učte se psát a kreslit dopravní prostředky krok za krokem. Jednoduché instrukce na přiložených kartičkách poradí vašim nejmenším jak na to. A cvičit mohou na tabletu, který je JENOM JEJICH! Chcete začít znovu? Žádný problém – stačí stisknout tlačítko mazání! Práce s výukovými kartičkami a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dopravní prostředky je 313 Kč

Výběr knih autora Pepper Charlotte

Zobrazit všechny knihy autora Pepper Charlotte
Výběr knih vydavatele Ella & Max

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ella & Max
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.