Krakov do kapsy - Lonely Planet, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krakov do kapsy - Lonely Planet, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krakov do kapsy - Lonely Planet, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krakov do kapsy - Lonely Planet, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tento stručný, praktický a snadno použitelný průvodce, perfektní na krátkou dovolenou nebo víkendový výlet, obsahuje popis největších zajímavostí, navržených tras a místních tajemství, jež vám pomohou vytvořit nezapomenutelnou cestu. V PRŮVODCI NAJDETE Mapu každé čtvrti Pěší prohlídky a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krakov do kapsy - Lonely Planet, 3. vydání je 246 Kč

Výběr knih autora Mark Baker

Zobrazit všechny knihy autora Mark Baker
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.