Kraniosakrální terapie pro samoléčení - Jednoduchá cvičení pro energii a zdraví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kraniosakrální terapie pro samoléčení - Jednoduchá cvičení pro energii a zdraví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kraniosakrální terapie pro samoléčení - Jednoduchá cvičení pro energii a zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kraniosakrální terapie pro samoléčení - Jednoduchá cvičení pro energii a zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
378 Kč
Není skladem

Kraniosakrální terapie pro samoléčení - Jednoduchá cvičení pro energii a zdraví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kraniosakrální terapie pro samoléčení - Jednoduchá cvičení pro energii a zdraví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kraniosakrální terapie pro samoléčení - Jednoduchá cvičení pro energii a zdraví koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak chápat a používat kraniosakrální terapii. Touto velkoryse ilustrovanou knihou získáváte perfektní přehled o této fascinující léčebné metodě a všechny informace potřebné pro vstup do kraniosakrální terapie. Četná cvičení nenásilně stimulují samoléčící síly a pomáhají při tělesných i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kraniosakrální terapie pro samoléčení - Jednoduchá cvičení pro energii a zdraví je 338 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.