Kráska a netvor

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kráska a netvor koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kráska a netvor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kráska a netvor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Odstup od reality si nebudujem, ja ju žijem a nemám vo zvyku odstupovať od života. Kúsok sebairónie a autobiografie vkladám do každej z mojich postáv, nielen do Krauza, ale doňho asi najviac...Dominik Dán Ďalší titul z pera Dominika Dána, ktorý určite opäť nesklame každého fanúšika dobrej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kráska a netvor je 301 Kč

Výběr knih autora Dominik Dán

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Dán
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.