Křístek se zelenými prsty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 234 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Křístek se zelenými prsty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Křístek se zelenými prsty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Křístek se zelenými prsty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Není skladem

Křístek se zelenými prsty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Křístek se zelenými prsty koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Křístek se zelenými prsty koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Křístek se zelenými prsty koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Křístek se zelenými prsty - Druon Maurice. Když osmiletého Křístka pošlou jako „nepoučitelného“ domů ze školy, jeho rodiče se rozhodnou, že se místo toho poučí ze skutečného života - a kde je lepší začít než se zahradou? Se zasněným zahradníkem Dobrovousem Křístek objeví pozoruhodný…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Křístek se zelenými prsty je 245 Kč

Výběr knih autora Maurice Druon

Zobrazit všechny knihy autora Maurice Druon
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.