Krize

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krize koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Harrison Foster je právník specializující se na řešení krizových situací. Po požáru ve stájích trenéra Ryana Chadwicka, při němž zemře šest velmi cenných koní, včetně favorita Derby, je z Londýna povolán do Newmarketu. Harry zjistí, že nejspíš nešlo o obyčejný požár, navíc se na místě najdou i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krize je 239 Kč

Výběr knih autora Felix Francis

Zobrazit všechny knihy autora Felix Francis
Výběr knih vydavatele Témbr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Témbr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.