Krize pravdy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krize pravdy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Krize pravdy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krize pravdy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Krize pravdy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krize pravdy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krize pravdy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krize pravdy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
235 Kč
Není skladem

Krátký popis

Jak vážná je současná krize pravdy? Trawnyho stejnojmenná kniha nepřizvukuje hlasům varujícím před alternativními pravdami, nepanikaří a nemoralizuje, nýbrž věcně analyzuje, jak se to s pravdou má. S oporou hlavních postav filosofické tradice (Sókratés, Kant, Nietzsche, Arendtová) ukazuje,…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krize pravdy je 241 Kč

Výběr knih vydavatele Herrmann & synové

Zobrazit všechny knihy vydavatele Herrmann & synové
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.