Křižovatky osudu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 146 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Křižovatky osudu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Křižovatky osudu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Křižovatky osudu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Není skladem

Křižovatky osudu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
155 Kč
Není skladem

Krátký popis
BOHUSLAV (Slávo) HEŘMÁNEK - autor knihy \"Křižovatky osudu\" se narodil v roce 1953 ve znamení Raka a je uznávaným jasnovidcem a kartářem. Jeho život vypadá jako vystřižený z románů a jeho silnou stránkou je schopnost stanovit krajní možnosti v oboru jasnovidectví a psychologie. Rozumí lidem a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Křižovatky osudu je 154 Kč

Výběr knih vydavatele Agrofin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Agrofin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.