Kronika zániku Evropy 1984-2054, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Kronika zániku Evropy 1984-2054, 1. vydání aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kronika zániku Evropy (1984–2054) Jedinečný román vypráví o osudech rodiny Wagnerů, která prožívá postupný úpadek evropské civilizace. Román je rozdělen na dvě části. První nazvaná „Jak to celé začalo“ popisuje léta 1984 – 2019 a vychází z reálného vývoje Čech a Evropy. Druhá část „Jak by to…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Vlastimil Vondruška

Zobrazit všechny knihy autora Vlastimil Vondruška
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.