Krtek jde do školy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krtek jde do školy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krtek jde do školy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krtek jde do školy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
117 Kč
Není skladem

Krtek jde do školy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
148 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Krtek jde do školy, Autoři : Michal Černík, Rok vydání : 2015,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krtek jde do školy je 129 Kč

Výběr knih autorů Michal Černík , Zdeněk Miler

Zobrazit všechny knihy autora Michal Černík, Zdeněk Miler
Výběr knih vydavatele Knižní klub

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knižní klub
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.