Krv nie je voda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krv nie je voda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krv nie je voda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Krv nie je voda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krv nie je voda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
434 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krv nie je voda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Není skladem

Krv nie je voda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Není skladem

Krv nie je voda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Opäť nový majstrovský titul od kráľa slovenskej detektívky. Žiadne obdobie v Krauzovej krátkej detektívnej praxi nebolo také ťažké ako rok 1992. Bezpečnostní analytici tvrdili, že to spôsobila neuvážená porevolučná totálna amnestia, ktorá vyprázdnila väznice a presýtila ulice násilím. Krauz a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krv nie je voda je 309 Kč

Výběr knih autora Dominik Dán

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Dán
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.