KS2 Comprehension Book 4

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 146 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

KS2 Comprehension Book 4 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Key Stage 2 Comprehension provides a unique collection of stimulating texts that appeal strongly to both boys and girls, together with questions that both build and stretch comprehension skills and widen vocabulary.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Celia Warren

Zobrazit všechny knihy autora Celia Warren
Výběr knih vydavatele Schofield a Sims Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Schofield a Sims Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.