KSD: Třetí verze

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu KSD: Třetí verze aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: KSD: Třetí verze; Autor: kolektiv; Sborník, stejně jako jeho dvě předcházející podoby, byl vytvořen výhradně společnými silami studentů, jejich společnou synergií, která tak vlastně předjímá a naplňuje společnou snahu filmařů zachytit představy o filmu a jeho pomíjivost ...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora kolektiv
Výběr knih vydavatele Akademie múzických umění v Pra

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademie múzických umění v Pra
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.