Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 383 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Není skladem

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
366 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme ich udržania a zachovania si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerých hľadísk.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu je 368 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Marian Gúčik, Tomáš Gajdošík, Zuzana Lencsésová
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Už neplavu tam, kde jsou krokodýli

Sabine Kueglerová, "dítě džungle", rozpolcená mezi dvěma kulturami, se v průběhu života často vrací do Papue v Nové Guinei – tam, kde vyrostla. Při jedné z těchto cest těžce onemocní, je považována za nevyléčitelnou, a tak se odhodlá k zoufalému pokusu ke své záchraně. Opustí znovu Německo a odjede zpátky do džungle, aby našla své uzdravení. Po dlouhých pěti letech plných neuvěřitelných dobrodružství se rozhodne vyprávět o svém hledání léku, ale i své identity mezi dvěma kulturami. Protože její jedinečný život jí poskytl šanci stát se ambasadorkou dvou rozdílných světů.