Kvarteta pro bicí nástroje / Quartets for Percussion 13-16

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kvarteta pro bicí nástroje / Quartets for Percussion 13-16 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kvarteta pro bicí nástroje / Quartets for Percussion 13-16 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kvarteta pro bicí nástroje / Quartets for Percussion 13-16 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Kvarteta pro bicí nástroje / Quartets for Percussion 13-16 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tyto skladby si nekladou za cíl experimentovat s novými zvuky, nabídnout nové exotické nástroje nebo ohromit nečitelným zápisem not. Cílem je vytvořit s běžným instrumentářem bicích nástrojů čitelnou a srozumitelnou hudbu, jenž má upozornit na svou možnou rytmicko-melodickou samostatnost. Každý…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kvarteta pro bicí nástroje / Quartets for Percussion 13-16 je 138 Kč

Výběr knih autora Libor Kubánek

Zobrazit všechny knihy autora Libor Kubánek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.