Kytarové akordy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kytarové akordy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kytarové akordy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
357 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Kytarové akordy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Není skladem

Krátký popis

V této knize s kroužkovou vazbou najdete 360 akordů, uspořádaných po jednom akordu na stránku. Díky tomuto flexibilnímu a komplexnímu řešení se z této publikace stal letitý bestseller ve Velké Británii. Kniha je určena pro začátečníky až pro velmi pokročilé. Velkou výhodou je také jeho…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kytarové akordy je 360 Kč

Výběr knih autora Jake Jackson

Zobrazit všechny knihy autora Jake Jackson
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.