Kytice pohádek H. C. Andersena 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Kytice pohádek H. C. Andersena 2 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Druhá část kompletu Andersenových pohádek obsahuje pohádky Pasáček vepřů, Slavík a Látací jehla.Pasáček vepřůJeden princ si toužil vzít krásnou princeznu. Ta však byla příliš pyšná a pohrdla jím i jeho krásnými dary. Jenže urozený princ se nevzdává a vydá se za princeznou zpátky, tentokrát v…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Hans Christian Andersen

Zobrazit všechny knihy autora Hans Christian Andersen
Výběr knih vydavatele Kanopa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kanopa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.