Labková patrola

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Labková patrola koupíte na Albatros
Albatros
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Labková patrola koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Žiadna práca neodolá našej labke! Pridajte sa k odvážnemu tímu Labkovej patroly a hrajte sa s Ryderom, Rockym, Marshallom, Skye, Zumom a ďalšími! Naučíte sa s nimi nové veci a precvičíte si to, čo už poznáte. Čaká vás veľa zábavy so záchranárskymi šteniatkami v hlavnej úlohe. Tak neváhajte a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Labková patrola je 173 Kč

Výběr knih vydavatele Egmont

Zobrazit všechny knihy vydavatele Egmont
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.