Lajkána

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 147 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lajkána koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
147 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lajkána koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lajkána koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lajkána koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Lajkána - Kočí Michal. Toužebný příběh o dobrodružství v čase nudy. Ač hlavní hrdina rebeleluje, tápe a prohrává v kulisách současných, evokují jeho peripetie život Lajky. Historie se opakuje. Publikace: Lajkána - Kočí Michal.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lajkána je 151 Kč

Výběr knih vydavatele Kodava

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kodava
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.