Lando

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lando koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lando koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
265 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběh ze současnosti z amerického prostředí od zkušené autorky, o široké a rozmanité komunitě tatérů, vypráví o citovém sbližování dvou mužů-gayů, fyzioterapeuta a policisty. Orlando Frederick ví, jaké to je, když člověka zasáhne velká bolest. Jenže místo aby se soustředil na tu svou,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jay Crownover

Zobrazit všechny knihy autora Jay Crownover
Výběr knih vydavatele OLDAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele OLDAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.