Láska a jiné úkoly

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Láska a jiné úkoly koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska a jiné úkoly koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska a jiné úkoly koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska a jiné úkoly koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska a jiné úkoly koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Není skladem

Láska a jiné úkoly koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Letní lásky a předsevzetí! Další romantická kniha od oblíbené Kasie Westové. Léto sedmnáctileté Abby Turnerové neprobíhá úplně podle jejích představ. A tak si napíše seznam deseti věcí, které musí stihnout za následující měsíc. Musí se naučit postavit svému strachu nebo se také zamilovat. Ví,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Láska a jiné úkoly je 302 Kč

Výběr knih autora Kasie West

Zobrazit všechny knihy autora Kasie West
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.