Láska ide cez žalúdok

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 332 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Láska ide cez žalúdok koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Láska ide cez žalúdok koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska ide cez žalúdok koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autorka Petra Palevičová. herečka, speváčka a moderátorka, ktorú preslávila najmä relácia Súdna sieň TV JOJ, Ochrancovia či rozprávka Orest z rodu čarodejníkov. Pôsobila aj ako redaktorka a novinárka pre rôzne vydavateľstvá a webové portály. V kruhu priateľov je obľúbená aj pre svoje kulinárske…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Láska ide cez žalúdok je 347 Kč

Výběr knih vydavatele EU PRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele EU PRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.