Láska na francúzskom vidieku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 350 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Láska na francúzskom vidieku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Láska na francúzskom vidieku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
371 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska na francúzskom vidieku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska na francúzskom vidieku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ella prežila hektický prvý rok v Paríži. Musela si zvykať na európsku kultúru, pendlovala medzi dvomi potenciálnymi objektmi lásky a objavovala stovky druhov syra. Jej život sa konečne ustálil a už pol roka žije s predavačom v obchodíku so syrmi, Sergeom a je im spolu úžasne. Ich pohodu však…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Láska na francúzskom vidieku je 380 Kč

Výběr knih autora Victoria Brownlee

Zobrazit všechny knihy autora Victoria Brownlee
Výběr knih vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.