Láska v oslabení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Láska v oslabení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sebastian chce být nejlepším hokejistou na světě. Má skvěle našlápnuto k tomu, aby se mu jeho velký sen splnil. A pak mu do života vstoupí ona. Dívka Mia, kterou nemoc o její sny připravila. Člověk by se ale nikdy neměl vzdávat. A nikdy není pozdě na to si své sny splnit. Mrazivý příběh velké…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Navrátilová Renáta

Zobrazit všechny knihy autora Navrátilová Renáta
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.