Last Comics on Earth: A Song of Swords and Stuffies

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Last Comics on Earth: A Song of Swords and Stuffies koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Last Comics on Earth: A Song of Swords and Stuffies koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Last Comics on Earth: A Song of Swords and Stuffies koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The new full-colour graphic novel in the spin-off series from Max BrallierÂ’s NYT bestselling The Last Kids on Earth, now with over 10 million copies in print worldwide and an Emmy Award-winning Netflix Original show.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Last Comics on Earth: A Song of Swords and Stuffies je 295 Kč

Výběr knih autorů Max Brallier , Joshua Pruett

Zobrazit všechny knihy autora Max Brallier, Joshua Pruett
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.