Last Flag Flying

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Last Flag Flying koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Last Flag Flying koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Last Flag Flying koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem

Krátký popis
Now a major motion picture, directed by five-time Oscar-nominee Richard Linklater and starring Oscar nominees Bryan Cranston, Steve Carell, and Laurence Fishburne. When middle-aged veteran Meadows learns that the authorities have told him a lie about the circumstances of the death of his son, a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Last Flag Flying je 224 Kč

Výběr knih vydavatele Gollancz

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gollancz
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.