Last Scene Alive

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Last Scene Alive koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
When a Hollywood film crew descends on her small town, part-time librarian Aurora ''Roe'' Teagarden gets a behind-the-scenes look at movie making - and reprises her role as an amateur sleuth . . .It''s been more than a year since her husband Martin''s death, and Roe is still in mourning. All…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Last Scene Alive je 250 Kč

Výběr knih autora Charlaine Harris

Zobrazit všechny knihy autora Charlaine Harris
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.