Lastočka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 297 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lastočka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lastočka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Lastočka - Závodná Jitka. V roce 1932 se do rodiny českého komunistického funkcionáře Josefa, žijícího v ruském Novosibirsku, narodí malé děvčátko Ludmilka. Její idylické dětství, v přepychu a bezstarostnosti, se ze dne na den přehoupne do temna rudé zlovůle. Krátce poté, co Josef…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lastočka je 273 Kč

Výběr knih autora Závodná Jitka

Zobrazit všechny knihy autora Závodná Jitka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.