Lavinia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lavinia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lavinia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
She chose love. The price she paid was war.A stunning combination of history and mythology - ''an intriguing, luxuriously realised novel'' FINANCIAL TIMESREADERS on LAVINIA:''Utterly compelling'' ⭐⭐⭐⭐⭐''Clever twist'' ⭐⭐⭐⭐⭐''Super'' ⭐⭐⭐⭐⭐''Like Spartan Helen, I caused a war. She caused hers by…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ursula K. Le Guinová

Zobrazit všechny knihy autora Ursula K. Le Guinová
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.