Lazy Winning Project Manager

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 031 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lazy Winning Project Manager koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 031 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Fully updated to reflect developments in AI, remote working, and more, this book brings together two well-loved titles to address emerging trends and challenges in project management and personal development, offering a unique and comprehensive reference book for a new generation of project…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Peter Taylor

Zobrazit všechny knihy autora Peter Taylor
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.